سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

All Things
 

 


موتور جدید XWB ایرباس 350، اولین پرواز خود را که به طور اختصاصی روی ایرباس A380 انجام شد با موفقیت پشت سر گذاشت. هواپیمای A380 مذکور از شهر Toulouse به پرواز درآمد و این پرواز بیش از 5 ساعت به طول انجامید.

در طو

ل این 5 ساعت قدرت های مختلف موتور در ارتفاع 43 هزار پایی مورد آزمایش قرار گرفت. کیفیت کنترل هواپیما از سرعت پایین تا سرعت 0.9 ماخ مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این مدت نه تنها موتور بدون نقص کار کرد، بلکه نسل جدید بازدهی سوخت و کم صدا بودن خود را به نمایش گذاشت.

با تعویض موتور Trent 900 با موتور بهبود یافته Trent XWB، این موتور به همراه سنسور های تست مخصوص در قسمت داخلی بال سمت چپ نصب شد تا صدها پارامتر را اندازه گیری کند.

خدمه پروازی که در این پرواز حضور داشتند عبارتند از :

خلبان تست تحقیقات ایرباس Terry Lutz و Frank Chapman، مهندس پرواز تست تحقیقات ایرباس Pascal Verneau و مهندس تست پرواز Emanuele Costanzo و Tuan Do

مدیر اجرایی مهندسی سابق ایرباس گفت : طبق بررسی های ما موتور های XWB ایرباس A350 پرفورمنس فوق العاده ای در طول اولین پرواز آزمایشی داشتند.

با به کار گیری موتور XWB در A380 یک سال زودتر از به کار گرفتن شدن در A350، این موتور باید 175 ساعت پرواز زمانبندی شده برای تست انجام دهد. این 175 ساعت هم در وضع آب و هوایی سرد و هم در وضع آب و هوایی گرم و ظرف مدت 7 ماه انجام خواهد گرفت.

airplane


[ پنج شنبه 91/9/16 ] [ 10:21 صبح ] [ lovely girl ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

lovely girl : mehraboon, khosh akhlagh & ...!! :D
موضوعات وب
لینک دوستان
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 77568