سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

All Things
 

 

بعد از انانس خوش آمد گویی بلافاصله انانس استفاده از وسایل ایمنی پرواز خوانده خواهد شد این انانس همراه با نمایش وسایل به صورت ویدیو یا توسط مهمانداران هر بخش انجام میشود.

?


نمایش موارد ایمنی در پرواز :
خانم ها و آقایان
جهت حفظ ایمنی شما ، مهمانداران نحوه استفاده از نجهیزات ایمنی این هواپیما را به شما نشان خواهند داد. خواهشمندیم به (‌فیلم / نمایش موارد ایمنی توسط مهمانداران )‌با دقت توجه فرمایید.

کمربند ایمنی:

این کمربند ایمنی شماست، برای بستن حلقه فلزی را وارد قلاب کمربند نمایید. با کشیدن بند متصل به قلاب کمربند را محکم کنید. جهت باز کردن ، درپوش فلزی را بالا کشیده.

ماسک اکسیژن:
چنانچه در فشار داخل کابین بطور ناگهانی کاهش یابد، یک ماسک اکسیژن از محفظه بالای سر شما پایین خواهد افتاد فوراْ ماسک را به طرف پایین کشیده، آن را روی دهان و بینی خود قرار دهید ، بند آن را به پشت سر خود بیندازید و بطور طبیعی تنفس نمایید. ماسک را ابتدا برای خود و از ماسکهای دیگر برای افراد تحت مراقبت خود استفاده نمایید.

جلیقه نجات (‌تنها در پروازهایی که قسمتی از پرواز از روی آب انجام میگیرد خوانده و نشان داده میشود):
جلیقه نجات زیر صندلی شماست. جهت استفاده ، آن را بیرون آورید و از سر بپوشید، سپس بند آن را به دور کمر خود قلاب کنید و بندها را بکشید تا جلیقه به بند شما محکم شود. جلیقه نجات خود را با کشیدن این دو بند قرمز رنگ باد کنید . چنانچه جلیقه باد نشد با دمیدن در این دو لوله آن را باد نمایید.

شما میبایست جلیقه نجات خود را به هنگام خروج از هواپیما باد نمایید.
راه های خروجی:
در صورت نیاز به خروج اضطراری باید به سمت راههای خروجی که هم اکنون مهمانداران نشان میدهند حرکت نمایید


airplane


[ پنج شنبه 91/9/16 ] [ 10:25 صبح ] [ lovely girl ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

lovely girl : mehraboon, khosh akhlagh & ...!! :D
موضوعات وب
لینک دوستان
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 77569