سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

All Things
 

air

 


بلندای آسمان جایگاه من است و در جایگاه خود باقی خواهم ماند و در میان ابر ها و در بین باد و طوفان
و از بالای اقیانوس ها و کوه ها با عشق به سوی مقصد خواهم رفت و به خود میبالم زیرا
احساس میکنم به خدا نزدیکترم و کوه ها و جنگل ها و دریا ها و.... در زیر پاهایم احساس میکنم
و من پرواز را میدانم و به آن عشق میورزم اما در نگاه کسانی که پرواز را نمیدانند هر چقدر اوج بگیری کوچکتر میشوی.
گر چه میدانم دست نیافتنی است اما من به آن دست خواهم یافت و به آرزویم خواهم رسید
و به تمام کسانی که فکر میکنند که این فقط رویای من است ثابت خواهم کرد که رویای
امروز من آینده فردایم خواهد شد...


[ پنج شنبه 91/9/30 ] [ 7:28 عصر ] [ lovely girl ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

lovely girl : mehraboon, khosh akhlagh & ...!! :D
موضوعات وب
لینک دوستان
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 77605